سامانه دانلود-موزیک,فیلم و سریال,بازی

جدید ترین مطالب سایت

دانلود آهنگ Aykut Durman Bazen

آیکوت دورمان بازن

Aykut Durman Bazen Mp3 İndir

دانلود آهنگ ترکی بازن از آیکوت دورمان

دانلود آهنگ با دو کیفیت 128 و 320 و با لینک مستقیم

برای دانلود این آهنگ ترکی بسیار زیبا و شنیدنی با صدای آیکوت دورمان لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 دانلود آهنگ با کیفیت 128 

 

 

 

 

  دانلود آهنگ با کیفیت 320 

 

 

 

 

متن و ترجمه آهنگ آیکوت دورمان به نام بازن

 

Aykut Durman Bazen Şarkı Sözleri

 

Uzanır mehtaba kaybolmuş anılar

 

Dizimde yazdığım o son mektuplar

 

Çırpınır durur içimde hatıralar

 

Nerede şimdi söyle

 

O yalan sevdanla girdin kanıma

 

Ben değildim sanki herkes farkında

 

Uzadı durdu bu sevda oyununa

 

Alıştık bak galiba

 

Bu gece biran da kendi içime düştüm

 

Korktum hatalı bir dönüştü

 

Ne yapsam boşa kürek çektim

 

Sonun Jonmusic.ir da aşk bana küstü

 

Düşünmeden sever insan

 

Sonunu bilmeden aşık olur bazen

 

Bu yanlızlık başabela sanki

 

Susar aşka teslim olur bazen

 

////////////////////////////////////////////


مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش